"

July 17, 2011

فلش‌ فوروارد


-  سلام...
-  ...
-  سلام!
-  ...
-  جواب سلامم رو نمی‌دی؟
- خیلی بی‌لیاقتی.
-  مرسی!
-  ...
- دلم خیلی برات تنگ شده...
- خیلی بی‌لیاقتی.
 - تو هنوز همونی.
- خیلی بی‌لیاقتی.
-  بعد از این همه مدّت؟
- خیلی بی‌لیاقتی. 
- چیزِ دیگه‌ای نداری بگی؟
- خیلی بی‌لیاقتی.
- همین؟
- خیلی بی‌لیاقتی.
- باشه. بی‌لیاقتم... تو تقصیر نداشتی؟
- خیلی بی‌لیاقتی.
- غرور. غرور. غرور. هنوزم غرور؟ بعد از این همه سال که ندیدمت... نشنیدمت؟
- خیلی بی‌لیاقتی.
- اگه هم هستم، بودم، تو مجبورم کردی!
- خیلی بی‌لیاقتی.
- آره می‌دونم. بی‌لیاقتم.
- خیلی بی‌لیاقتی.
- خیلی.
- خیلی بی‌لیاقتی.
- دوسِت داشتم ولی...
- خیلی بی‌لیاقتی.
- دارمم هنوز.
 - خیلی بی‌لیاقتی.
- گوشی رو می‌ذارما!
- خیلی بی‌لیاقتی.
- آقایِ جنتلمن! ادّعا! بالیاقت! با من حرف بزن...
- خیلی بی‌لیاقتی.
- می‌دونم... می‌دونم... بی‌لیاقتم. باشه! باهام حرف بزن.
- خیلی بی‌لیاقتی.
- کاری نداری؟
- خیلی بی‌لیاقتی.
- دوسِت دارم.
- خیلی بی‌لیاقتی.
- عاشقتم!
- خیلی بی‌لیاقتی.
- دلم برای تُنِ صدات تنگ شده... با من حرف بزن...
- خیلی بی‌لیاقتی.
- دلم برایِ چشمات تنگ شده. ببینیم هَمو...
 - خیلی بی‌لیاقتی.
-  منو ببخش.
- خیلی بی‌لیاقتی.
- ...
- ...
- ازت متنفرم!
- خیلی بی‌لیاقتی.
- زندگی‌م رو خراب کردی ...
- خیلی بی‌لیاقتی.
- می‌دونم. می‌دونم.
- خیلی بی‌لیاقتی.
- نابودم کردی!
- خیلی بی‌لیاقتی.
- حیف!
- خیلی بی‌لیاقتی.
- خدافظ.
-  ...
- ... 
- ...
- ... 
- گوشی هنوز دستته؟
- آره عزیزم، چی می‌خوای بگی؟
 - ... خیلی بی‌لیاقتی!



4 comments:

  1. Vaaaaaaaaaaaaaaaaay
    it is perfectttttttttttt:))))))

    ReplyDelete
  2. چقدر حرف تو اين" ... " ها بود....

    ReplyDelete
  3. تمام این "خیلی بی لیاقتی ها" هم براش زیادیه. من بودم سلام رو که گفت قطع می کردم.

    ReplyDelete
  4. i loved it

    khailiiiiiiiii khob bod khososan akharesh ;)

    cheghadr ziba bod va pormaana azizam

    ReplyDelete